Dowiedz się wszystkiego o zaletach przerywanego postu oraz przykładowego kuloodpornego przerywanego postu, który możesz rozpocząć już teraz.

  • Przerywany post może być skutecznym sposobem na odchudzanie. Ale badania pokazują, że ma też mnóstwo innych korzyści – takich jak kontrola masy ciała, moc mózgu i ochrona komórek.
  • Istnieją różne metody postu przerywanego. Dzięki Kuloodpornemu Przerywanemu Postowi zyskujesz zalety postu bez poczucia głodu.

 

Przerywany post, zwany także JEŻELI, jest dość prosty. Jesz w skróconym czasie i pościsz przez resztę czasu. Jeśli teraz nie jesz, pościsz. A jeśli wydłużysz swój post nieco dłużej, możesz z niego skorzystać – mianowicie, między innymi, energii, siły mózgu i masy ciała. (Pa, głód cukru.)

Przerywany post jest doskonałym narzędziem i jest bardzo łatwy do zrobienia. Czytaj dalej, aby poznać fakty i wskazówki, abyś mógł zacząć już dziś.

Co to jest przerywany post?

Kiedy pościsz sporadycznie, jesz w skróconym przedziale czasowym – zwykle 8 – 10 godziny. Oto, jak może to wyglądać:

Pomijasz śniadanie.

Około południa przerwij post i zjedz swój pierwszy posiłek.

Możesz zjeść obiad. Może zafunduj sobie deser.

Przestań jeść do 8 wieczorem

Powtórz ten harmonogram następnego dnia.

Jeśli jesteś purystą na czczo, możesz pić wodę tylko podczas postu. Ale jest całkowicie w porządku, jeśli chcesz również napić się kawy lub herbaty (po prostu trzymaj mleko i cukier). Jeśli śledzisz Kuloodporny przerywany post , będziesz mieć kremowy Kawa kuloodporna rano, aby Cię zatrzymać obiad. Poniżej omówimy kuloodporny przerywany post.

Więc, dlaczego ludzie szybko ? Chociaż kontrola masy ciała jest zdecydowanie jedną z korzyści przerywanego postu, to tak naprawdę nie jest to dieta. Jest to harmonogram odżywiania, który z czasem przynosi duże korzyści, takie jak regulacja poziomu insuliny, ochrona przed chorobami i – tak, pomaganie w kontrolowaniu masy ciała.

To może być sprzeczne z tym, co słyszałeś o częstotliwości jedzenia w przeszłości. Pominięcie posiłku nie spowoduje, że twoje ciało przejdzie w „tryb głodu”. I chociaż jedzenie śniadania nie jest niczym złym, istnieją duże korzyści z przedłużenia przerwy między posiłkami.
Dolna linia : Zwykle jesz śniadanie, lunch i kolację w ciągu dnia . Przerywany post oznacza, że ​​jesz w krótszym czasie. Ten styl jedzenia może pomóc ci kontrolować wagę i promować inne korzyści.
Korzyści z przerywanego postu

Nauka o przerywanym poście

Porozmawiamy o biologii przez chwilę, a następnie wyjaśnimy, co to znaczy.

Kiedy jesz, wiele dzieje się w twoim ciele:

W zależności od tego, co zjadłeś, poziom glukozy (cukru) we krwi wzrośnie.

Twoja trzustka wytwarza hormon zwany insuliną.

Insulina mówi twoim komórkom, aby uzupełniały glukozę, gdy jelit rozkłada jedzenie.

Twoje ciało uwalnia hormony takie jak cholecystokinina (CCK) i leptyna, które sygnalizują, kiedy jesteś pełny.

Jednak, gdy jesz dużo węglowodanów i cukru, zignoruj ​​sygnały „Jestem pełny!” I jedz często bez pieczenia od całej tej energii, twoje ciało stara się nadążyć . Twoja trzustka musi pracować w nadgodzinach, a każda dodatkowa glukoza jest gromadzona jako tłuszcz.

Z czasem czynniki te mogą zwiększać ryzyko przyrostu masy ciała, insulinooporności i chorób takich jak cukrzyca i rak. Yikes.

Dolna linia : Przerywany post daje ciału czas na zresetowanie. Kiedy robisz sobie przerwę między posiłkami, poziom glukozy pozostaje stabilny, poziom insuliny spada, a twoje ciało ma szansę oczyścić sklep – wszystko to może wspierać główne korzyści, takie jak utrata wagi i długowieczność.

Jak rozpocząć przerywany post

Gotowy żeby zacząć? Świetny! Jedną z najlepszych części przerywanego postu jest to, że bardzo łatwo jest dostosować się do codziennego harmonogramu .

Możesz to zrobić codziennie lub kilka razy w tygodniu. Możesz nawet dostosować czas spędzany między posiłkami – to dobra wiadomość, jeśli masz zmienny harmonogram. Liczy się to, że dla Ciebie działa.

Typowe style przerywanego postu